Ikke bare endnu en dag på kontoret ...
I går mødtes Drupal-foreningen til sin årlige prisuddeling, hvor Linkfactory var nomineret til en guldpris i kategorierne "Bedste Drupal-websted 2015" og "Bedste offentlige side". Vi deler med glæde den gode nyhed: Vi vandt!
Den danske Drupal Award er rettet mod både bureauer og virksomheder, der formår at udnytte Drupals fleksibilitet og moduler til at levere vellykkede og positive kundeoplevelser. Prisvinderne har en gennemtænkt og engageret løsning, der afspejler kundernes behov og interesser på tværs af alle kanaler.
Guld i kategorien "Bedste Drupal-websted 2015" blev tildelt virksomheden "som har skabt en komplet og overbevisende brugeroplevelse samt leveret forretningsresultater, som også kan ses på bundlinjen ... Samlet set er vinderen det sted, som har flyttet grænser, brugt nye metoder og skabt en Drupal-løsning ud over det sædvanlige”. Vi er beærede over at vinde guld i konkurrencens største pris "Bedste Drupal-side". Prisen bekræftede, at vi er på rette spor i vores arbejde med at skabe målbar værdi for vores kunder, siger administrerende direktør Ole Brockhuus. Men for Linkfactory er prisen på "Bedste offentlige side" mindst lige så vigtig. Prisen gives til Erhvervsstyrelsens hjemmeside Virk.dk - et afgørende omdrejningspunkt i den offentlige sektors digitaliseringsstrategi.
I 2014 gennemførte Linkfactory en grundig opdatering af både den underliggende systemarkitektur og indhold på Erhvervsstyrelsens ti år gamle rapporterings- og informationsside. ”Sammen med den danske Erhvervsstyrelse, har vi arbejdet meget med at skabe en ny brugervenlig brugergrænseflade og det helt nye område Virk Data. Det fungerer hos Virk. Det ved vi nu. Hos Linkfactory ser vi priser som en motiverende faktor og vil arbejde for at videreudvikle og fortsætte vores oplevelser. Både i realiseringen af den offentlige digitaliseringsstrategi og hos vores private kunder ”.